Tuesday, November 27, 2007

Bersama Warga MBSB : 22 & 23 Nov '07

salam semua...

memula maaf kerana 'absent' lama dari menulis...
bukan apa... sebaik saya habis satu program 'certification', saya perlu bersedia untuk satu lagi program 'pembangunan sumber manusia'.....

program-program ini memerlukan saya 'bertukang' dalam erti kata menyediakan bahan-bahan yang berkaitan dengan tajuk program dsbnya...

anyway... syabas buat semua warga MBSB yang telah dengan jayanya mengikuti program selama 2 hari di ibupejabat MBSB, Damansara, Kuala Lumpur....

warga-warga MBSB ini telah memberikan yang terbaik dari mereka..dan saya yakin, perjalanan mereka yang jauh (sejauh dari KK, Sabah) amatlah berbaloi dengan menggunapakai segala teknik, ilmu dan pendekatan yang telah sama-sama dikongsi...

doa saya mereka terus sukses dan menjadi insan hebat..insya Allah





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails