Saturday, December 23, 2006

Oh Tuhan....

Oh Tuhan....
Aku tahu Engkau memerhatikan...
Aku tahu Engkau Maha Mengetahui...
Aku tahu Engkau Maha Mengasihi...
Aku tahu Engkau Maha Mengasihani...

Oh Tuhan...
Telah banyak dosa yang aku lakukan...
Telah banyak kezaliman yang aku lakukan...
Telah banyak kemungkaran yang aku lakukan...
Telah banyak kebinasaan yang aku lakukan...

Oh Tuhan...
Ampunilah segala dosa-dosaku...
Terimalah semua taubat-taubatku...

Oh Tuhan...
Aku tahu Engkau tetap dengan janji-janjiMU...
Aku tahu Engkau tetap dengan masa-masaMU...
Aku tahu Engkau tetap dengan azab-azabMU...
Aku tahu Engkau tetap dengan rahmat-rahmatMU...

Oh Tuhan...
Berilah ketenangan kepadaku...
Berilah rahmat kepadaku...
Berilah kemudahan kepadaku...
Berilah petunjuk kepadaku...

Oh Tuhan...
Akulah hambaMU...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails