Wednesday, December 06, 2006

Tahniah Buat Reiki Graduates Advance Level : 2 Disember 2006



TAHNIAH BUAT REIKI GRADUATES ADVANCE LEVEL !

"kita semua adalah miracle dan kita tidak perlu kepada mana-mana miracle yang lain untuk memastikan kejayaan diri kita..."

"kita adalah sesempurna makhluk yang dijadikan oleh Allah....maka kita sebenarnya adalah sangat istimewa..."

"hubungan kita dengan Allah amatlah erat sekali...ibarat mata hitam dan mata putih, jauh tidak berperantara, dekat tidak bersatu..."

"ilmu yang Allah anugerahkan kepada kita hendaklah dimenafaatkan dengan sebaiknya dan ilmu itu wajib diamalkan serta dikongsi bersama..dan seharusnya ianya diamalkan dengan penuh keikhlasan..."

"tuntutlah ilmu sehingga ke Negeri Cina...."

"Umatku yang terbaik ialah mereka yang boleh memberi menafaat kepada orang lain..." sabda Rasul Junjungan Mulia Muhammad s.a.w.


Alhamdulillah, pada 2 Disember yang lalu, seramai 8 penuntut Reiki Level 1 telah menjalani Kursus Reiki Tahap Advance (Advance Level) dan menerima anugerah tahap tersebut...

Doa saya, mereka dapat terus memberi menafaat kepada yang memerlukan....

Tahniah juga buat 2 penuntut yang menerima Reiki Level 1...

TAHNIAH & SYABAS SEKALI LAGI...

wasalam

2 comments:

Anonymous said...

salam sifu...

Terima kasih bebanyak atas ilmu yang di curahkan....

Sejak selepas reiki level 1, kak rasa amat positive dalam hidup... ketenangan yang di rasai saat di badai 'taufan durian' yang datang tak menentu.... , dapat di harungi dengan penuh tenang.... no more tears...!
Laepas adv level ni... banyak pulak org mintak tolong yang dtg entah dari mana.... kita tolong lah sekadar termampu dengan izin Allah. Mem "bim" kan energi +ve kepada yang memerlukan... di rasakan amat membahagiakan... krn dpt membantu walaupun tanpa pengetahuan mereka... dan resultnya... amat positive...! Thanks Allah.... thanks sifu.... i'm waiting for 'master'......

kak lisa

Sifu Mirza said...

salam kak..

alhamdulillah...
syukur ke hadzrat Allah....

nak jadi Master?... insya Allah akan sampai masanya nanti...

wasalam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails