Friday, February 09, 2007

Buat Reiki Graduates saya....

salam buat semua Reiki Graduates saya....

syukran jazilan atas ingatan dan mengingatkan....

insya Allah kelas-kelas Reiki Level 1, Advance Level dan Master Level akan saya mulakan sekitar penghujung March 2007 ini... saya akan posting dan sms anda tarikh-tarikhnya dan dengan notis terawal yang mungkin...

sekarang saya sedikit sibuk dengan firma latihan saya dan harus menghadiri sesi-sesi perbincangan, mesyuarat, 'keributan otak' (brain stroming), table talk, short motivation session, pembentangan dll lagi....

buat dr. fadil dan dr. mai dari Melaka....sabar yer insya Allah anda berdua dan rakan 'Advance Level' (kak lisa )akan jadi Reiki Master bulan March ni...

buat sofian dari cheras dan azman dari shah alam yang asyik kempunan bila saya tunda tarikh Level 1.....ampun dan maaf.... juga saya akan conduct Level 1 pada sekitar bulan March ini....

buat Mubin dan rakan-rakan (termasuk lecturer hang tu...) Advance Level juga akan saya buat pada bulan March nanti.....

bagi yang berminat...boleh hubungi saya di talian 016-206 7469 utk mendaftar...

pheewwww!!!.....

insya Allah..dengan izinNYA....semua akan dipermudahkan...

moga anda semua berseri dan ceria hari ini!!!

regards and wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails