Tuesday, February 27, 2007

The minutes you are away, i started to miss u...

salam semua...

wah! gempak tajuk yer...

bukan aper....isteri saya bersama anak ke tiga (acit) dan ke empat (aliah) pulang ke Kota Bharu melawat nendanya yang sedang sakit....

saya?... tinggallah saya bersama anak sulong (abang) dan ke dua (angah) di rumah...

pagi ni sayalah surirumah, menyediakan segala kelengkapan persekolahan mereka berdua serta baju dan buku utk ke sekolah agama petang nanti...

mmmmm....lama dah relaks tak buat kerja ni...namun 'skil-skil' lama masih ada lagi dan alhamdulillah 'tak berkarat'.....

anyway... doa saya nenda isteri saya itu sembuh dan sihat kembali...(beliau mengalami pendarahan usus yg minima...ulcer kind of thing...)

apapun.... kata orang kalau sayang tinggal-tinggalkan...., then malam tadi melayang-layang 'the minute u are away...i started to miss u...'

wasalam

4 comments:

Anonymous said...

salah tu sifu, bukan surirumah, tapi surarumah..

macam tu la lelaki... bila dah kena tinggal baru nak menghargai.

aina

Sifu Mirza said...

salam aina...

ye ye...

saya terus menghargai isteri saya...
hanya kerinduan itu mencengkam jiwa..

Anonymous said...

waaa, bestnyer ucapan macam tu...
kira tabik gak ler kat en. mirza kerana walaupun dh lama tak jadi surarumah at least berjaya sempurnakan tugas tersebut...

Nurulainsha

Sifu Mirza said...

salam nur...

ye ye..alhamdulillah...
dalam kes ini...

pengorbanan berterusan diperlukan..
pengorbanan hati serta perasaan termasuklah pengorbanan fizikal dan mental...

baru 'cocok gitu'.... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails