Tuesday, June 16, 2009

Off to Sabah : Kursus Pembangunan Insan Cemerlang

salam semua.....

kurang lebih 12 hari saya tidak 'update' sebarang entri di sini...
celahan masa yang ada, saya gunakan untuk melayari serta singgah di blog rakan-rakan.

untuk 'update' saya tidak berupaya kerana tugasan 'back-to-back' yang berada di bahu.

semasa 'menulis' ini saya sebenarnya berada di negeri sabah...
lokasi tepatnya ialah di Borneo Paradise Beach Hotel, 18 km dari Kota Kinabalu...

saya bersama 2 sahabat berada di sini untuk 4 hari 3 malam bermula ahad lalu hingga rabu 17 jun ini...

bersama-sama kami peserta-peserta dari kementerian pelajaran dari seluruh sabah (ada 2 peserta dari pulau pinang)

membeli belah?... belum pasti lagi kerana program sangat padat.. insya Allah sekiranya ada ruang senggang, kami akan ke 'pasar filipina' mencari buah tangan untuk dibawa pulang...

beberapa kali juga saya ke sabah...

memang Mount Kinabalu mempunyai 'aura' yang sangat kuat...
saya memang teruja dengan Mount Kinabalu...

henti di sini dulu ya... permisi... jumpa lagi..

wasalam

3 comments:

Unknown said...

semuga usaha tuan yang terdahulu , kini dan seterusnya diberkatiNYa.....

Sifu Mirza said...

syukran bro jinggo...

saya juga mendoakan tuan begitu..

:-)

KTS said...

salam sifu.. :D

seronoknya dapat ke sabah.. dapat melihat gunung kinabalu..

subhanallah... lawa banget :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails