Monday, November 09, 2009

Dari Hujung Minggu ke Hujung Minggu..

salam semua...

maaflah kerana genap seminggu sehari saya tidak berentri..
jadual terlalu ketat sehingga saya hanya mampu menjengah blog sendiri juga website sca & baitulummah sesekali sahaja.

saya sibuk dengan goTNA, software yang syarikat saya baru lancarkan.
saya juga terikat dengan beberapa komitmen lain yang menjurus kepada konsultansi dalam bidang latihan.
saya juga baru selesai me'rombak' organisasi syarikat untuk bersedia menghadapi tahun-tahun yang baru kerana goTNA akan dipasarkan ke seluruh dunia dan akan melantik beberapa agen bermula di negara-negara asean.

saya akan menulis beberapa artikel atau entri yang menarik buat tatapan anda sekelian..

insya allah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails