Sunday, November 01, 2009

Salam Hujung Minggu...

salam semua...

apa khabar anda di hari minggu ini?
mudah-mudahan sihat sejahtera di samping tercinta..

ketika menulis, saya berada di pejabat.. buat aper yer?

amat jarang sekali saya akan ke pejabat di hujung minggu sebegini... namun saya mengambil kesempatan hari ini untuk 'singgah' ke pejabat kerana isteri juga bertugas di mont kiara soho kl..

saya juga mempunyai sedikit tugasan untuk dilunaskan..maka kesempatan ini saya ambil untuk membereskan mana-mana kerja yang sangat penting... terutamanya ada beberapa 'kertas cadangan' dan 'presentation' untuk beberapa pihak awal minggu hadapan..

sambil-sambil itu bolehlah saya memeriksa 'kestabilan' 'domain' yang saya baru gunakan ini... memandang saya hanya membeli domain sahaja dan bukan hosting (hosting masih menggunakan blogspot) berlaku sedikit ketidak stabilan masa address di re-route ke blogspot.

apapun..tak kira di mana sahaja anda berada... have a nice weekend.

wasalam.

4 comments:

CITY® said...

salam sifu,

semoga sihat2 sahaja di samping isteri dan family.
wahhhhhhhhhhhhhh romantik gitu ya,
ekekekekk

Sifu Mirza said...

salam biru...

ya..romantik mesti..

:-)

ryann said...

hari minggu saya selalu kerja. jarang benar dapat bercuti. sesama kita kerja bang

Sifu Mirza said...

hi ryann...

nak wat camnerkan..
kayuh terus kayuh..

:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails