Tuesday, January 02, 2007

Tahun 2007 = Tahun "Attitude Re Tuning Program"

salam semua...

Tahun 2007 ini adalah Tahun 'Attitude Re Tuning Program' atau ARP
apa itu ARP?

ARP ialah singkatan kepada Attitude Re Tuning Program, satu Program Pembentukan Sikap yang menggunakan nilai-nilai sikap cemerlang sebagai 'alatan' dalam proses untuk menghasilkan insan yang benar-benar bersikap cemerlang serta hebat malah mantap dalam kehidupan dan kerjaya masing-masing.

ARP mula 'masuk' ke pasaran Malaysia pada penghujung Tahun 2006 dan kini, telah menerima banyak tempahan dari organisasi-organisasi yang mahukan setiap warga kerja mereka 'kemas & mantap' dengan sikap yang 'betul lagi cemerlang' dalam menghadapi cabaran dalaman dan luaran organisasi.

ARP secara lansung akan melahirkan Modal Insan yang bersikap 'Ultra Positif' yang bersedia untuk menaiktaraf atau menambahisi ilmu di dada atau kepakaran diri dengan dorongan kekuatan dalaman diri. Ini sekali gus akan memberi kesan positif pada diri, keluarga, kerjaya dan organisasi, masyarakat serta negara.



















'Alatan' yang digunakan untuk Program ARP ini ialah Siddiq, Amanah, Tabligh dan Fatonah....

Ingin tahu lebih lanjut?.....

Bagi mana-mana individu atau organisasi yang berminat untuk mengalami, menyertai dan ingin tahu lebih lanjut berkenaan ARP, bolehlah menghubungi STRATEGIC CORPORATE ALLIANCE SDN BHD dan pegawai yang berkenaan;

Talian Pejabat : 03-8070 4587
Saudara Shamsul Kamal : 019-292 4274
Saudara Fahmi Taib : 016-634 5489

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails