Thursday, June 07, 2007

Meneruskan Misi Memberi Kefahaman kepada Manusia....

salam ceria buat semua....

alhamdulillah saya baru sahaja selesai pulang dari satu 'medan jihad'...
sememangnya niat untuk 'gugur syahid' tetap ada di dada sebaik memulakan langkah pertama keluar dari pintu rumah setiap kali hendak ke medan jihad...

namun saya terima ketentuan Allah bahawa saya masih lagi bernafas....

medan jihad terbaru saya ialah di Perodua, Sungai Choh, Rawang...

bersama-sama sekumpulan 'pelajar-pelajar' yang hebat juga.... variasi komponen yang hadir mewarnai medan tersebut.... dari status penolong pengurus hinggalah ke eksekutif....

khususan medan kali ini ialah tentang 'Perancangan dan Pengelolaan'.....atau bahasa 'mat saleh'nya ialah 'Planning & Organizing'...

rata-rata dari maklum balas yang diterima, Alhamdulillah hampir 90% 'mendapat menafaat' dan menyarankan ianya dihadiri oleh teman-teman.... 10% yang 'tak dapat bersama-sama' meneroka isi kandungan program.....saya hargai 'feedback' anda....

insya Allah, saya doakan anda semua berjaya dunia & akhirat....

dan saya?.... terus tidak puas hati dengan persembahan dan akan terus dengan izin Allah memperbaiki mana-mana 'sektor' yang perlu dipertingkatkan dan diperkemaskan lagi....

jumpa lagi warga Perodua pada 3 & 4 Julai nanti....insya Allah

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails