Friday, October 12, 2007

Ahlan wa Sahlan Eid Fitri Al Mubaraq....



saya dengan rasa rendah hati dan penuh keinsafan ingin memohon ampun dan maaf dari semua insan yang saya kenali ataupun tidak kenali yang pernah atau selalu singgah di blog ini...

syukran jazilan kerana sudi mengikuti buah pikir saya selama ini...

doa saya, anda semua selamat sejahtera dan bahagia hendaknya di sisi keluarga tercinta di hari mulia dan penuh kebesaran ini...

'kembali'nya kita semua kepada fitrah yang asal adalah objektif ramadhan al mubaraq... dan hari raya - maknanya kurang tepat berbanding eid fitri yang lebih tepat(eid fitri = hari kembali kepada fitrah)...

selama sebulan kita 'mencuci', menyuci, meng'clorox', bermuhasabah dan melakukan checklist diri luaran dan dalaman...

kita semestinya diuji dengan ujian yang ada antaranya yang tidak pernah kita hadapi...

namun Alhamdulillah...kesan yang diperolehi atau pengajaran yang kita dapati begitu memberi bekas ke atas diri kita dalam menuju pembentukan seorang insan yang terus berubah ke arah yang terbaik dari masa ke semasa...insya Allah...

buat yang berjaya memperolehi Al Lail Al Qadar, ucapan tahniah dan syabas dari saya buat anda....

salam hormat dari saya...

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails