Tuesday, October 20, 2009

Pertama Di Dunia : GoTna




 


salam semua...

agak lama saya tidak menitipkan sebarang entri di sini...
bukan apa, sedikit kesibukan atas beberapa perkara yang berlaku disepanjang minggu lepas sehingga ke hujung minggu..

antaranya;

pelancaran produk keluaran firma saya iaitu GoTna; satu produk perisian (software) yang akan membantu organisasi-organisasi dalam merencanakan program latihan yang efektif, efisyen serta menjimatkan kos malah membantu meningkatkan produktiviti kakitangan.

GoTna juga dapat membantu kakitangan di jabatan sumber manusia serta jabatan latihan dalam melakukan 'assessment' dari sudut prestasi kerja (KPI), prestasi tahunan dan mengukur KRA kakitangan.

GoTna juga lengkap dengan maklumat peribadi kakitangan, latarbelakang sejarah latihan dsbnya..

pendek kata, 'macam-macam ada' pada GoTna ini...

aramak...iklanlah pulak...

anyway saya bersyukur ke hadzrat Allah kerana memudahkan perjalanan kami dalam menghasilkan perisian ini kerana atas 'research & development' yang kami jalankan untuk beberapa jangka waktu, kami tidak menemui produk yang seumpamanya...jika adapun, ianya hanyalah tertumpu kepada sistem perisian sumber manusia yang menjurus kepada 'payroll', cuti, rekod peribadi dsbnya...

yang berminat bolehlah hubungi jabatan pemasaran saya di talian 03-5882 4407 (fahmi)

wasalam

saudara kamal arif maz, jurutera perisian


saudara kamal, saya, saudara rozainy dan saudara ridzuan..memotong reben pelancaran GoTna



saudara rozainy, saudara ridzuan, saudara kamal & saya... sesi memotong kek.

 
memberi kata-kata peransang buat team Baitulummah Holdings

4 comments:

~mrs azmi~ said...

wah! canggih tu! moga gajet ni akan jadi pilihan bos2 untuk monitor pekerja mereka! ^_^

Unknown said...

Tahniah sifu...

another discovery for an improvement from Bumiputra..

Tumpang bangga sat..hehehe

Sifu Mirza said...

mrs azmi...

mudah-mudahan doa you itu dimakbulkan oleh Allah..

terima kasih..

Sifu Mirza said...

salam izah...

terima kasih...

memang masa itu milik Allah..
atas izinnya.. produk ini terhasil..

:-)

saya pun tumpang bangga dengan awak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails