Tuesday, April 10, 2007

'Untouchable'...antara filem Inggeris yang saya minati....

salam semua...

antara banyak filem-filem yang saya tonton....(filem Inggeris), filem Untouchable adalah antara yang saya minati....

menerusi filem itu saya terus meminati Kevin Costner (heronya), dan Robert De Niro (Al-Capone)....dan terus 'memburu' filem-filem lakonan mereka....

apa ceritanya filem ini?....

ceritanya perihal penjenayah yang paling dikehendaki oleh kerajaan US masa itu, Al-Capone....teramatlah dahsayt dan ganasnya mamat seorang ni....

dan Eliot Ness ialah polis yang menjejaki Al-Capone...

filem ini dikuatkan lagi oleh lakonan Sean Connery dan Andy Garcia yang memang 'cemerlang' dalam lakonan masing-masing...

moral yg saya dapat dari filem ini ialah; kesungguhan seseorang dalam menjalankan tugasan yang diberi, perihal teamwork dan kasih sayang....

mari nengok 'trailer'nya....



"never stop fighting until the fighting is done"....Al-Capone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails