Monday, September 03, 2007

Selamat Berjaya Amirul Aizat !!

salam semua...

hari ini Amirul Aizat adalah di antara lebih kurang setengah juta pelajar tahun enam yang menduduki peperiksaan UPSR 2007.

setelah berusaha bersungguh-sungguh, kini tibalah masanya Amirul Aizat diuji dengan peperiksaan sebenar.

sebagai pendukung amanah bagi insan yang bernama Amirul Aizat, telah saya sediakan segala prasarana dari segi mental, emosional, spiritual dan fizikal buat beliau.

hari ini beliau perlu menghadapi ujian itu 'sendiri'...

doa saya mudah-mudahan beliau berjaya memperoleh kejayaan yang cemerlang, insya Allah.. dan hasratnya untuk ke sekolah berasrama penuh tercapai...

Selamat Berjaya Amirul Aizat!

4 comments:

Anonymous said...

insyallah, doa n harapan ibu bapa drp untk semua

Sifu Mirza said...

salam,

syukran jazilan kathiraw..

Anonymous said...

Salam,

Cik Mirza saya ada prob sket. Rasa gugup, rendah diri, xde keyakinan diri & ape shj yg negatif, bila terkenang nak final exam mggu dpn, huhuu (nota: dah >2thn saya tak masuk dewan exam). Saya rasa mcm tak bole buat je nnt. Mcm hilang punca. Cik Mirza ada tips?

Syukran Jaziilan.

Sifu Mirza said...

salam syah..

la... naper jadi gitu...?..

anyway..jgnlah risau sangat..
saya pasti syah tentu dah prepare dari segi materialnya.. cuma spiritual ajer yg ada effect kan...

antara tips ialah;

1. solat tahajjud & hajjat - pohon kekuatan dan dipermudahkan...

2. nanti solat jumaat, kalau boleh ambil sebotol air mineral dan letak di sisi mimbar sebelum solat jumaat... & sebelum minum selawat 7x & fatihah 7x...

3. redho sebelum dan selepas exam... utk pastikan tiada keresahan dan penyesalan.

4. kawal pernafasan & buat deep breathing... 4 2 4.. 6 6 6...

5. tenang & yakin.... insya Allah segalanya berjalan lancar...

6. perbanyakkan selawat mulai hari ini...

saya doakan syah berjaya...

no problem bro..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails