Thursday, September 13, 2007

Tahniah & Syabas buat Warga Perodua...







salam semua...

'semalam & balik semalam' (11 & 12 sept '07) saya berada di ibu pejabat perodua, sg. choh, rawang bersama warga-warga terpilihnya yang hebat-hebat untuk satu program latihan.

saya melihat potensi untuk pergi 'jauh' ada pada diri mereka cuma kesedaran diri perlu dipertingkatkan dengan terus melakukan muhasabah, checklist dsbnya...

remember always ask ourself 'what is next?...'

dan antara perangkap yang paling merbahaya ialah apabila kita dah 'merasakan diri kita bagus & takda silap....'/ the dangerous trap is when we 'think' that we are good enough and perfect... and we make no mistakes...'

anyway....

syabas & tahniah buat mereka...

2 comments:

Anonymous said...

Salam,

hehee, camne dgn performance shbt2 saya dr R&D Department, ok ka?
hehee.

Lusa saya start exam, doakan yg terbaik buat saya.

Syukran.

Sifu Mirza said...

salam syah.. selamat berpuasa..

prestasi kengkawan di r&d tempohari?...
mmmm... masing2 ada stength & weakness tersendiri... :-)

saya doakan urusan awak dipermudahkan Allah dan insya Allah syah berjaya dgn cemerlang...

wasalam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails