Friday, August 22, 2008

Fotografi : Antara hobi saya...

foto langit sekitar jam 6.45pagi di kota bharu...


jika anda melalui pekan ketereh, pasti anda terlihat ada 'buah ketereh besar' disebelah kanan traffic light yang pertama... (ketereh tu buah gajus)


kemalangan yang berlaku di karak highway yang melibatkan 3 kenderaan... semasa saya lalu, 'air bag' kereta honda accord ni dah 'mengembang'...


teknik penghantaran 'chasis' untuk kenderaan berat... drivernya hanya pakai 'helmet' motor masa drive 'rangka' ni... (highway kesas)


langit ulu yam sekitar jam 7.00pagi...

antara hobi saya ialah mengambil foto atau fotografi... subjek yang saya ambil kebanyakkannya ialah langit dan awan... kerana saya percaya ada cerita di sebalik 'tarian angin dan awan' di langit itu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails