Wednesday, February 11, 2009

Award 2 in 1 dari Manjer (Mencari Erti Hidup)

award terbaru ni saya terima dari Manjer (Mencari Erti Hidup)

terima kasihlah Manjer.. atas ingatan anda..
award ni pula datang dengan soalan TAG (yang saya 'modified' sikit - sebab Manjer terima dari dauscoret blog)...

syarat-syarat:

1. jawab soalan yang diberikan
2. passkan/share dengan 3 atau lebih blogger kegemaran anda
3. buat satu posting mengenai award ini.


jawapan kepada syarat:


1. insya Allah saya cuba jawab yer..

2. share dengan 3 blogger lain yg saya gemar...mmmmm..semuanya saya gemar... so buat masa ini...sabar yer..

3. inilah posting utk award manjer ni..


SOALAN2:

Kenapa suka datang ke Mencari Erti Hidup Blog?
Adakah korang suka award ni?
Apa korang panggil shoutbox "aku"?
Adakah korang baca keseluruhan coretan atau hanya separuh?


jawapan saya:

1. suka sebab entrinya telus & menyatakan ekspresi diri dengan cara 'relaks' :-)

2. suka & menghargai ingatan yang diberikan... terima kasih

3. shoutbox manjer namanya 'chat jer'... betul kan..

4. coretan perlu dibaca keseluruhannya utk dapat gambaran sebenar maksud hati penulis.. :-)

2 comments:

KTS said...

jawab TAG nampak... :D

Sifu Mirza said...

gitulah gamaknya puteri kts...

:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails