Friday, February 13, 2009

Award Dari Adik Daus...

pepagi 'acik' bukak blog dapat mesej dari daus.... suruh acik gi ambik award...

trima kasih lah daus...

daus pula bagi syarat kat acik yer...
acik cuba tunaikan syarat tu sekadar kemampuan... yang tak tertunai, jgn marah yer... :-)

Syarat2 ambil Award

1. Passkan ke 5 bloggers sahaja.... (daus... buat masa ini acik belum lagi 'bersedia' utk pass sebarang award pada mana-mana blogger sehingga acik selesa untuk berbuat demikian ya.. harap daus faham...)

2. Promote cket blog ini..... (ok semua sahabat serta kengkawan dan pembaca, daus ni seorang pelajar yang pintar... suka main komputer... tapi pelajaran tak tinggal... betul ke daus?... blog dia dauscoret.blogspot)

3. Pastikan bloggers tersebut sudah follow korang. (syarat yang ni patut lepas no. 1 tu daus, ikut susunan... apapun acik tak ramai follower macam daus yang semakin panas & laris di pasaran..)

4. Pastikan bloggers tersebut juga follow blog Daus.... (aramak...ini paling payah daus... macam ada sikit unsur paksaan... harap daus sabar yer... kalau daus rajin update blog.. kalau daus sentiasa kreatif dalam ber-entri, acik yakin blog daus akan ramai follow...)

5. Buat satu posting mengenai award ini.... (dah buat pun daus... :-)

ok daus... acik harap permintaan daus dah tertunai walau tak semua ya...

acik nak sambung kerja balik....

2 comments:

nadinezuharra said...

nak singgah sekejap ke blog daus ni..hehe,nampaknye sifu kene beli almari barula utk award2 yg dah berderet kat sidebar tu.. : )

KTS said...

sesi promosi la ni...

daus... daus... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails