Thursday, February 12, 2009

Let's Take A Break...

10 comments:

Iliana said...

salam sifu..

wahh~ m nasir..saya suka sekali...santai dan bermesej dalam..

selamat beristirehat ya (^_^)

KTS said...

m.nasir akan buat konsert alam hujung bulan ni... :)

dia ni mistik... susah nak faham... tp karya2nya best...

SRISUFI said...

Salam bahagia sifu,

sri pun layan lagu2 m.nasir...suka makna yang mendalam dlm setiap bait nyanyian...


heheheh


selamat santai sifu

nadinezuharra said...

sedap lagu ni..
sdr ebiet & m.nasir mmg punya aura tersendiri dalam menyampaikan setiap karya mereka..terasa begitu terkesan dalam hati..

Shemmi said...

Sifu M. Nasir..

kenapa orang gelar dia sifu?...sebab karyanya bermutu dan berbeda...huhu

Sifu Mirza said...

salam yana....

ya.. saya terusan mengikuti perkembangan dia...

rasanya dia dah gubah lebih 1000 lagu...

:-)

p/s.. saya akan cuba utk rehat...

Sifu Mirza said...

kts,

kat mana konsert dia tu?

dia tak mistik sebenarnya..
dia ketegori 'orang sedang mencari jawapan...dan masih terus mencari'..

sebab itu semua kagu & liriknya mengkisahkan perjalanan pencarian itu..

anyway.. ada orang kata orang yang mencari ni orang 'hakikat'..

:-)

Sifu Mirza said...

layan sri jgn tak layan...

musik adalah antara 'terapi' yang berkesan sekiranya cara 'terapi' itu berjalan dengan baik...

apapun terima kasih atas doa...

:-)

Sifu Mirza said...

ya nadine...

lagu ni antara lagu feberet saya..

:-)

Sifu Mirza said...

shemmi...

saya rasa kat malaysia ni ada 2 orang jer sifu...

satu sifu m.nasir
satu lagi sifu mirza..


heheheh...hohohoho..

salam ceria..

:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails