Wednesday, February 11, 2009

Maaf Semua... Saya Sedang Kesibukkan...

salam semua...

ampun yer... lama tak berentri...
hanya sempat melompat ke rumah kengkawan dalam masa yang terhad ini...

bukan apa... ada susunan program-program yang menanti untuk dilunaskan..
apapun... sekadar berkongsi aksi-aksi saya buat pengubat 'kehilangan entri-entri' terbaru..

insya Allah saya akan cuba menyelit dengan entri-entri yang juga sudah tersusun di dalam minda ini...

kat ofis.... 'sirius' memerah otaksss... melahirkan module-module, nota-nota dan program pembangunan kepimpinan serta motivasi untuk membantu meningkatkan diri semua...

'de-javu'..... dia datang lagi... deretan program 'teambuilding' yang sedia menunggu pada bulan feb, march, april & may....

sedang berhati-hati memberikan analisa serta 'areas for improvement' untuk setiap presentation yang dilakukan oleh peserta program...

teambuilding program memerlukan 'stamina' 200% dari seorang trainer... program yang 'pack' dari indoor ke outdoor sering membuatkan trainer perlu 'fit' dan 'error for mistakes' juga mestilah less than 3%...

kursus Reiki-LVT juga merupakan salah satu program yang saya kendalikan... ianya Alhamdulillah dapat membantu ramai dalam meningkatkan kesihatan diri serta keluarga baik dari segi mental, emosional, spiritual serta fizikal...

:-)

5 comments:

SRISUFI said...

salam sifu...

sungguh sri kagum ni...kekaguman yang teserlah...

cemana nak join program sifu?

=)

Sifu Mirza said...

salam sri..

segala puji bagi Allah...

saya akan conduct beberapa inhouse prog...

sri boleh jengok ke website firma saya www.sca-insan.com utk latest info..

atau saya akan mail ke sri prog-prog yg akan dijalankan...

insya Allah kita akan bertemu...

& jika diizinkan Allah, sri juga boleh berpeluang menjadi associate trainer / facilitator prog saya...

:-)

nadinezuharra said...

wah,penuh aktiviti sifu ye.. : )
InsyaAllah nnti saye singgah pula ke website firma sifu tu utk lebih pemahaman..

KTS said...

sampai bulan mei dah berderet program...

salute.. salute...


tp jgnla smpi tak update ya... :)

Shemmi said...

best nya kalau dapat join...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails