Saturday, September 19, 2009

Salam Aidil Fitri...

saya ingin mengucapkan Salam Eidul Fitri buat semua yang singgah di sini terutamanya 'followers' saya samada yang zahir atau yang batin (ikut sembunyi-sembunyi...).

doa saya anda semua akan 'lahir semula bersih suci' sejajar dengan hikmah eidul fitri yakni 'kembali kepada fitrah' insan ciptaan serta hamba kepada Allah Roobul Jaleel.

raya tetap raya... tidak kira di mana sahaja anda berada..

bersederhanalah dalam sambutan zahiriah (luaran)...

bersungguh-sungguhlah dalam sambutan batiniah (dalaman) yakni mengecapi pengertian ramadhan serta syawal, mendalami maksud yang tersirat yang Allah titipkan dalam setiap perjalanan peristiwa, memahami hakikat ibadah yang kita jalani ini...



saya & keluarga akan menyambut raya di kota bharu (kampung halaman isteri) dan akan ke kampung halaman saya pula di separuh hujung minggunya...

salam eidul fitri sekali lagi...
maaf zahir dan batin..

2 comments:

AzmaMurni Aziz said...

Salam Aidil Fitri buat Sifu Mirza sekeluarga...

~*as*~ said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat Sifu sekeluarga. Maaf Zahir batin. Seronok kenal sifu. Terima kasih diatas segala perkongsian ilmu.Cerita psl raya kan sifu. rasanya as yg paling seronoknya. Raya x pernah gaduh2 nak balik mana. Raya Aidil Fitri & Raya Haji balik belah as, Deepavali balik belah suami..Tapi sekarang, beraya diperantauan..he..he.. walau dimana juga, kami tetap bersyukur sifu.. Moga terus hebat ya sifu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails