Monday, March 19, 2007

4 hari di Kota Bharu....

*sempat bertemu pelukis tersohor kelantan....ismail kadir...

*acit sedang 'mengorek-gorek pasir...takut nak join abang2 dia yang bermain ombak..


*angin senja yang membelai...keheningan desa permai...ku terkenang...

salam semua...

rabu minggu lepas saya saya bertolak pulang ke Kota Bharu...
pulang ke sana atas beberapa perkara...

pertama menghadiri majlis tahlil nenda isteri saya..
kedua 'menamatkan' siri 'kesedihan' isteri saya (yang begitu sayangkan nendanya itu)...
ketiga...bawak anak-anak 'tukar angin'.... sebab cuti sekolah... (sempatlah ke pantai irama, bachok 2 kali...mandi laut dan bermain 'wau' dengan mereka...)
ke empat...'unwind' diri saya yang begitu sarat dengan hal-hal pejabat...

buat semua.... selamat ketemu kembali....

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails