Monday, March 12, 2007

Sesuatu Yang Tidak Ternilai Harganya.....

salam semua....

saya begitu 'teruja' apabila setiap kali menerima 'pemberian-pemberian' dari sesiapa sahaja tanda 'keseimbangan alam'....

terbaru saya menerima sesuatu yang istimewa dari seorang yang juga istimewa; beliau istimewa kerana semangat serta kekuatan untuk menjadi yang terbaik, beliau juga istimewa sebab 'mahu terus belajar' untuk jadi hebat....

syukran jazilan buat nur...

---------------------------

buat sifu yg bnyak mbawa sinar dalam hidup saya, walaupun tak sesedap kata2 semangat sifu untuk saya, terimalah..

kembara aku dalam gelita
mencari setitik sinar
dihujung kelam itu
satu cahaya menuju bahagia

ku gapai ikuti cahaya itu
lantas ku sedari hikmahnya
mgenali sifu bagai satu harapan
memimpinku ke arah keyakinan

pernah dulu aku tewas
pd permainan takdir
namun kini aku bangkit
untuk mgindahkan jalan hidupku
tegak aku di sini
kerana sayang NYA
Tegarnya aku di sini
kerana kasihNYA
dan kini...
maluku bertempat
Yakinku bersebab..
semangat ku kian berkobar

Terima kasih sifu..
membawa diri ini ke arah sinar
walau ku tahu banyak likunya
namun sekarang
aku yakin dan pasti untuk
terus melangkah...


--------------------------------

wasalam

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih sifu,
istimewanya saya kerana mngenali insan2 yg lebih istimewa dari saya..
membuatkan saya untuk terus menjadi istimewa lagi...

-Nurulainsha-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails