Tuesday, May 15, 2007

Hambatan Energi...

salam semua...

bertemu lagi kita di ruang siber ini...
terima kasih kerana terus mengunjungi blog saya..
doa saya anda semua dalam kesejahteraan Illahi hendaknya...insya Allah..

hujung minggu lepas saya bersama-sama 'orang-orang kuat' Hicom Yamaha Manufacturing di Dorani bayu Resort untuk satu program "One Solid Family"...

orang-orang kuat Hicom yang saya maksudkan ialah terdiri dari ceo dan barisan kepimpinan Hicom Yamaha dan juga Presiden Kesatuan Sekerja bersama barisan pimpinannya....

mmmm...satu program yang menuntut 'kekuatan' mental, emosional, spiritual dan fizikal selama berlansungnya 3 hari 2 malam...

saya memang sukakan cabaran...dan setiap tugasan dalam mengendalikan program-program ini 'terhadir' bersama cabaran-cabaran di dalamnya...

di dorani....memang cabaran yang diharungi agak 'hebat' juga...

hebat dari satu segi iaitu hendak meng'syncronize' tahap pemikiran dari seorang ceo hingga ke line operator'...jauh jurang tu....

anyway..segalanya saya serahkan kepada Allah Yang Maha Mengetahui Segala-galanya....

dan saya?.... terus berjihad...terus berdakwah....selagi hayat dikandung badan....

insya Allah kita akan bertemu dalam satu program nanti...

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails