Sunday, March 22, 2009

Cuti Dengan Anak-anak... "Overtake Tang Last Corner"...

salam semua...

akhirnya di penghujung cuti sekolah saya berpeluang untuk membawa anak-anak 'jalan-jalan'...

kasihan mereka kerana mempunyai ayah seorang 'trainer'...

apa tidaknya, masa cuti sekolahlah banyak program-program latihan yang perlu dilunaskan...
namun sebaik sahaja saya melunaskan program latihan di teluk panglima garang (bersama warga koperasi NEC & warga NEC) pada khamis lepas, saya membuat keputusan untuk 'bercuti' pada hari jumaat untuk bersama-sama anak-anak..

selalunya sebaik selepas selesai satu-satu program saya akan berehat sehari sebelum 'turun' semula untuk program yang lain... namun kali ini saya buat keputusan bahawa saya 'tidak boleh berehat'... dan waktu rehat itu perlu saya lunaskan untuk anak-anak yang dah lama menunggu untuk 'sebarang aktiviti percutian'...

maka hari jumaat saya merancang untuk membawa mereka menonton wayang; cerita Geng (pengembaraan bermula)... @ upin & ipin the movie..

maka segalanya dipermudahkan...

angah... menikmati 'mee goreng mamak' ...

sementara menanti panggung dibuka... kami sempat 'berbowling'... aliah tukang 'arrange' bola yang muncul...

the princess among the prince... aliah nurjannah...

'geng polo'... menanti order sampai...

'tabik spring' utk anak-anak muda yang menghasilkan filem ini... saya dapat maklumat dari akhbar mingguan bahawa filem animasi ini telah mencatatkan satu rekod baru dalam kutipan kasar tiket.. melangkaui 'sembilu' dan 'jangan pandang belakang'... iaitu RM7 juta lebih (hampir RM8 juta)...

syabas buat team muda yang berani... dan syabas kepada pihak yang membantu mereka merealisasikan filem ini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails