Monday, December 10, 2007

Program 'Tenaga Tinggi' ARP untuk semua....

salam semua...

firma latihan saya kini dalam proses-proses akhir perancangan dan perlaksanaan untuk menganjurkan Program ARP-Tenaga Tinggi atau dikenali sebagai ARP-LVT (ARP-Light Vibration Theraphy) untuk semua.

Program ARP-LVT ini disasarkan secara umumnya untuk semua lapisan masyrakat dan khususnya untuk;

1) peminat-peminat ilmu sains metafizik
2) peminat-peminat ilmu tasauf modern
3) peminat-peminat terapi-terapi sains perubatan komplementari
4) peminat-peminat motivasi diri
5) usahawan-usahawan yang terumbang-ambing
6) suami-isteri yang sering 'tewas' dengan pancaroba kehidupan
7) pelajar-pelajar sekolah, kolej dan universiti
8) pekerja-pekerja yang sering hilang punca masa depan
9) diri-diri yang penuh bermasalah

Program ARP-LVT ini mengandungi pengisian yang padat dengan teori, amali, gerakkerja individu dan berkumpulan serta meditasi-meditasi 'frekuensi tinggi' untuk meng'caj' semula diri yang lemah, lembab dan hilang fokus.

Program ARP-LVT ini juga terbuka buat semua yang ingin terus hebat dan cemerlang.

Program ini dijangkakan akan diadakan pada minggu ke 3 bulan Januari 2008.

Maklumat lanjut boleh di dapati melalu blog saya ini atau talian 03-5882 4407 (nurul)

wasalam

2 comments:

73 said...

Assalmualikum.Tuan,saya sering mengikuti blog tuan tapi bila saya terbaca program ARP LVT yg dirancang pada Jan 2008 terdetik persoalan.Apa beza program ini dan reiki yg tuan jalankan?InsyaALLAH diizinkan Allah dgn masa dan rezeki,saya dapat hadir.Amin.
Terima kasih Tuan

Sifu Mirza said...

salam zulmm...

ARP-LVT adalah satu teknik 'Self Healing' yang baru...

terdapat banyak perbezaan dengan Reiki yang saya praktikkan..

ARP-LVT terhasil dari R&D yang saya lakukan sejak beberapa tahun yang lepas...

ARP-LVT lebih jelas, simple, praktikal dan berkesan berbanding Reiki...

Persamaan yang ada hanyalah dari segi teknik penggunaan tangan dalam melakukan Self Healing...

insya Allah saya akan titipkan beberapa info mengenainya di blog ini..

apapun...saya doakan anda diberi kemudahan untuk hadir mengikuti program ini...

insya Allah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails