Thursday, January 01, 2009

Terima Kasih Atas Ingatan..

salam semua...

saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga atas semua ucapan selamat serta doa yang saya terima samada menerusi ruangan komentar, mesej, khidmat pesanan ringkas (sms), verbal dsbnya sempena Tahun Baru 2009...

doa saya buat anda semua, mudah-mudahan segala perancangan semada jangka pendek atau jangka panjang, semua impian, semua hajat, semua keinginan akan dipermudahkan oleh Tuhan untuk kita gapai... jika tidak semua sekurang-kurangnya 70 - 80% pencapaiannya... Insya Allah..

memenuhi hajat dua rakan yang bersusah payah buatkan kad greeting... saya 'lekatkan' kat bawah tu kad mereka...



yang ni dari srisufi...seorang yang sangat puitis tetapi sensitif tentang kehidupan...



yang ni dari fiza nordin... seorang yang tabah dan pandai memasak...




yang ni pula dari yani yang 'sempoi'... dari negeri bawah bayu...


klik kad tersebut dan anda akan ke blog srisufi, fiza & yani...

terima kasih sekali lagi buat semua yang saya sayangi...

4 comments:

SRISUFI said...

salam sifu...

terima kasih sudi terima kad dr sri ...

didoakan semoga sifu berbahagia selalu .....

Sifu Mirza said...

salam sri..

sama-sama..

terima kasih atas doa..

Fiza Nordin said...

maaf lambat reply di sini.kan elok jugak klu sifu selitkan di situ...

fiza nordin... seorang yang tabah dan pandai memasak... "juga... anak bongsunya senama dengan saya, Mirza = Mierza..."

hehehe, gurau je sifu... ampun... terima kasih sudi tepek kad tahun baru dr sy kat sini...

Sifu Mirza said...

fiza..

hehehe... ok faham akan kesibukan awak...

pekabar si mierza tu?
sure makin terer dia la ni..

:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails