Friday, July 24, 2009

Murid atau Anak Murid??

salam semua...


saya cuba mengimbangi susunan masa dan jadual kerja seharian saya yang tidak boleh begitu rigid tetapi perlu ada garis panduan seumpama kompas dalam menuju ke hadapan..

saya perlu memastikan perjalanan operasi pejabat berjalan lancar, memastikan syarikat mempunyai cukup dana untuk bergerak, memastikan setiap program latihan yang akan berlansung disusun dan pemilihan trainer adalah menepati kehendak program, memastikan setiap module tidak ‘basi’ atau terlalu lama tanpa sebarang pembaikan.

dan paling penting saya mesti memastikan saya akan menulis setiap hari..walaupun kadang-kadang saya mengambil masa yang terlalu lama melakukan research untuk module-mudule terbaru, saya gagahkan juga untuk tidak terlalu lama ‘bercuti’ dari menulis sekiranya waktu ‘r&d’ merentap masa yang banyak...

entri selanjutnya di sini...

2 comments:

KTS said...

walaupun sibuk, sempat juga sifu meluangkan masa utk menulis ya...

tunjuk ajarku sifu :D
.
.
.
.
.

sy sudah lost contact dgn guru2 sy... teringin nak cari mereka semula...

Sifu Mirza said...

salam puteri kts...

ya begitulah bila penulisan sudah jadi sebati dengan diri ini...

insya Allah..saya akan beri tunjukajar kepada tuan puteri kts..

:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails