Wednesday, July 01, 2009

Nak Cari Durian Hari Ni....

salam semua...

hari ni saya ada misi...

misinya ialah nak ke kuala pilah..
sahabat mengajak untuk ke kebun durian beliau di sana...
so..misinya memuatkan durian ke dalam belakang unser saya hingga penuh...

perghhh... mau sebulan bau durian dalam kereta ni... :-)

durian oh durian...
saya taklah minat sangat durian ni..tapi kalau ada depan mata... makan & layan jugak..

tapi isteri & anak-anak memang minat kat durian...

durian sekawan.... menanti untuk masak dan gugur kebumi...

pokok durian dan durian tembaga...

durian tembaga ni adalah durian asli yang satu ketika dulu sangat 'femes'... sebelum kemunculan segala 'D' dalam siri-siri durian-durian di tanah air...

babai semua... nak berangkat dah...

6 comments:

Unknown said...

Salam sifu...

Meriah la sifu dapat makan durian...

Durian umah atok saya da abis da...nasib baik sempat makan...huhuhu...

kesturi said...

salam sifu ...

wah! seronok tu .. saya kena tunggu musim durian 'luruh'..baru le dpt beli durian pada harga 'runtuh' ... itu petua teman dari Perak ...

:-)

Unknown said...

Salam Sifu Mirza...

Wahhh,Sifu nak ke Kuala Pilah...Kampung saya tuuuu....bestnyerrr...ni yang rindu kat kampung nih...:-(

Teringat pulak kat Ayah saya yang memang minat habis dengan segala jenis durian ni...

Kalaulah durian2 yang banyak tu dapat diposkan ke UK...mesti besttt :-D

Selamat menikmati durian dengan seisi keluarga Sifu...:-D

How I miss durian so muchhh!!!huhu

Salam dr Preston,Lancashire UK

nadinezuharra said...

seronok kalau tiba musim durian.. maklumlah kami sekeluarga mmg 'hantu' durian..
hati2 di kebun tu sifu.. kalau boleh pakai helmet..hehehe..

AzmaMurni Aziz said...

salam...

nampaknya sekarang ni musim durian. ada dusun durian kat kampung tapi Qasih sendiri tak makan durian. baunya kuat sangat.. pening. tapi kekadang bila tengok orang makan, teringin jugak nak makan..

KTS said...

pergi mana2 skrg ni asyik nmpk durian je.. bau durian.. :D
.
.
.
.
jangan mabuk durian dah lah ye sifu :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails