Friday, July 06, 2007

Di Gunung Kinabalu bersama warga JPPH





salam semua...

masa menulis ni, saya berada di negeri di bawah bayu....

3 hari bersama warga JPPH (Jab. Penilaian Harta)...
mereka semua dalam ekspedisi menakluk puncak Gunung Kinabalu dan menetapkan 'penaklukkan' itu berlaku pada subuh 7.7.07....

sebelum mendaki, mereka bersama-sama saya dalam satu program "Waja Diri"... dan mereka turut di 'attune' ke tahap Reiki Level 1...

setakat ini, program ini telah meyaksikan saya meng 'attune' seramai 60 orang warga JPPH untuk menerima Reiki Level 1....tahniah & syabas buat mereka...

saya 'terliur' jugak untuk mendaki bersama-sama mereka, namun tugasan yang sudah menanti di Kuala Lumpur membuatkan saya harus akur dengan ungkapan....'maybe next time'...

pengalaman berada di kinabalu park sangat bermakna....
bersama-sama warga JPPH yang bersemangat...
bersama rakan se firma yang sentiasa hebat...(awe & sam..... mereka mendaki & mengiringi Ketua Pengarah JPPH...)

doa saya mereka semua selamat berjaya 'menakluki' puncak tertinggi asia tengara... dan selamat kembali semula dengan kenangan yang cukup manis....

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails