Thursday, November 13, 2008

3 Hari 2 Malam di Al-Islam Medical Centre, Kampung Baru, KL

salam semua...

alhamdulillah, semua urusan menyambut kehadiran zuriat @ amanah Allah ke lima saya & isteri selamat & dipermudahkan...

ya selama 3 hari 2 malam, saya berkampung di Al-Islam Medical Centre (dulu dikenali sebagai Kampung Baru Medical Centre @KBMC)...

wad 103 menjadi lokasi saya & isteri serta baby berkampung...

hanya ada satu jendela yang mengadap bahagian tepi hospital dan menyajikan panorama rumah-rumah lama kampung baru berlatar belakangkan bangunan ke empat tertinggi di dunia dan menara berkembar tertinggi di dunia KLCC...

kelihatan juga Menara Kuala Lumpur....

burung yang menemani kami setiap hari... bersiul dan menyampaikan berita gembira akan rahmat Allah buat hamba-hambaNya yang terus redho dalam kehidupan...

bangunan tambahan yang akan menempatkan klinik-klinik kesihatan Al-Islam Medical Centre sedang dalam pembinaan... asyik juga saya memerhatikan pekerja-pekerja indonesia menyiapkan rangka bumbung sehinggalah mereka menutupnya dengan aliminium 'foil'? sebelum memasang genting...
ya, mereka bekerja tanpa sebarang alat-alat keselamatan... mmm.. demi mencari sesuap nasi di bumi malaysia yang bertuah ini...
insya Allah saya akan 'kembali' aktif setelah menyelesaikan beberapa lagi urusan program latihan yang telah tersusun sejak selepas hari raya lagi...
apapun, di mana sahaja anda berada... salam sejahtera buat anda semua..
moga terus memperoleh rahmat serta kasih sayang Ilahi... insya Allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails