Friday, November 21, 2008

Long Distant Energy Transfer utk Saudara Mubin Kamal

salam...

saya mengajak anda yang mengamalkan Reiki agar dapat menyalurkan Long Distant Energy untuk saudara Mubin Kamal yang kini berada di hospital Pantai, Bangsar.

Mubin seorang pemuda yang sihat.. beberapa minggu lepas beliau mengadu kepada saya tentang urin beliau yang mengandungi darah...

saya menyuruh beliau pergi melakukan 'check-up' untuk mendapatkan maklumat lebih..

keputusan check-up tersebut menunjukkan beliau mengalami bengkak pada buah pinggang sebelah kiri dan saluran tersumbat...

seminggu selepas itu beliau masuk ke hospital besar kuala lumpur dan di tahan di wad sana..
setelah seminggu beliau di sana, beliau dikejarkan ke hospital pantai setelah doktor di hkl gagal mengesam punca penyakit beliau...

dan dua hari lepas, sms beliau membuatkan saya sebak... "abang saya kanser..."

masya Allah... terkedu & termenung seketika saya... memori terus menyingkap helaian-helaian kisah-kisah beliau yang lalu bermain di kepala saya...

seorang pemuda yang baik, berhemah, sering membantu ramai orang.... itulah mubin...

apapun... tiada penyakit yang tiada ubatnya...
saya yakin mubin akan kembali pulih... tiada yang mustahil, insya Allah...

sama-samalah kita menadah tangan, mohon doa agar beliau sembuh...
sama-samalah kita menyalurkan energi berfrekuensi tinggi buat beliau, mudah-mudahan ikhtiar ini akan membantu beliau untuk menghadapi virus kanser tersebut...

mubin... bersabarlah..
mubin... yakinlah...
mubin... insya Allah...

wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails